Gela nel Mondo Indice del Forum Galleria Foto e Immagini di Gela Gela nel Mondo

Apri un nuovo argomento Rispondi all’argomento  [ 33 messaggi ]  Vai alla pagina Precedente  1, 2, 3
A Gela 
Autore Messaggio
City Keys Owner!
City Keys Owner!

Data iscrizione: domenica 3 settembre 2006, ore 12:43
Messaggio 
Sosaiz ha scritto:
gerry68 ha scritto:
O ziupe priparati ca sta calannu :lol: un ti preoccupari ppi l´acqua basta ca funzionanu i frigorifera ca teninu a birra frisca :lol: :lol:
P.S. ppo squizzeru:setta a cafittera ca a notti fra venerdi e sabatu prossimu passu da squizzera,fammi truvari u cafe prontu :lol: A propositu ki notizi hai do San Gottardo ,un mi fari fari ssa kianata ca ci vónnu du uri :evil: Ti salutaiu maxblu :wink:

mozzì gè, fino a quannu resti o pais!??! iu assa calari versu u 16-17max.
se si ancora o paisi mi 'ngundrammu e na bella waizen nuddu na leva...pardon nenti waizen o paisi, però na corona ci sta tutta.ciao

Sosi´iu restu a gela finu all´8 agostu percio u tempu di viririni l´avemmu :wink: intantu ppo un si e un no na pocu di weizen a portu :wink: e ni vivemmu sia a corona ca a weizen,ki fa sbagghiu :lol: :lol:

lunedì 30 giugno 2008, ore 9:26
Torna a inizio pagina
Profilo
City Keys Owner!
City Keys Owner!

Messaggio 
ZiuPeppi ha scritto:
gerry68 ha scritto:
O ziupe priparati ca sta calannu :lol: un ti preoccupari ppi l´acqua basta ca funzionanu i frigorifera ca teninu a birra frisca :lol: :lol:
P.S. ppo squizzeru:setta a cafittera ca a notti fra venerdi e sabatu prossimu passu da squizzera,fammi truvari u cafe prontu :lol: A propositu ki notizi hai do San Gottardo ,un mi fari fari ssa kianata ca ci vónnu du uri :evil: Ti salutaiu maxblu :wink:

ma ciao ma cumpà...certu chi mi sta priparannu
tu do frattempu fammillu un piaciri dumani facci du pirnacchi da parti mia e to colleghi teteschi
si ficiru calari l'europeo de spagnoli....gnauuuuuuuuu!!!

Cumpa pe´stamatina un ne nisciutu ancora pero cci llaiu a diri quattru :lol: intantu na pocu di taliani arsira dopo a partita nisceru cche makini a sunari ppa sconfitta da germania :lol: iu mi scantaiu a nesciri e a sunari cca machina mogghi ca sti curnuti mi spasciavanu a machiniceddra nova :lol: :lol:

lunedì 30 giugno 2008, ore 9:31
Torna a inizio pagina
Profilo
City Keys Owner!
City Keys Owner!

Messaggio 
cioffanni ha scritto:
gerry68 ha scritto:
cioffanni ha scritto:
Buona vacanza ziupè

Ciofa appena haiu un pocu i tempu ti scrivu un mp :wink: Intantu ti salutaiu :wink:

Buone ferie pure a tia ma cumpari Gerry e mi raccumannu...alleggiu ca birra :wink:

Grazie cumpa ciofa,un ti preoccupari ca un sugnu un grande bevitore di birra ma vivu sulu in buona cumpagnia :lol:
Intanto colgo l´occasione e ti auguro buone ferie a tia e famiglia :wink:

lunedì 30 giugno 2008, ore 9:35
Torna a inizio pagina
Profilo
Apri un nuovo argomento Rispondi all’argomento  [ 33 messaggi ]  Vai alla pagina Precedente  1, 2, 3