Gran bella siritina di scialo abbestia come solo noi sappiamo fare
Parto cco pezzu forti do mitiss, u
ziu gerry, simpatia gaelica abbestia già da subito, come direbbe paolo(sugny
) un tipu troppu spakkiusu, fattu siccu rispettu a fotu di qualke tempo fa e pensare ke so mugghieri u fa ddubbari a manicaretti, a menu mali...
si daveru un GRANDE MOZZììììììììì!!!
Razio (Troooopu longu
) si presentò comu l'amicu i roy(o x lo meno si capiu accussì all'inizio)
mamma mia quantu parra raziuuuuuuuuuuuu, madò, mààà, propriu nenti parra...
un carusu appostu veramente, si ssurbiu tutti i mink**ti mei e di jack pi tutta a siritina, bravu raziu, bonu ci vai a resistenza
Dionisio un carusiddu ranni
, all'okki so navaffari na sorpresa, ma iu cia fici falliri dicennu a tutti ki stava rruwannu!
Troppu sapuritu quannu su susiva a salutari e si iva a tirari i fotu con noiartri, macari o cameriere va nguitau pigghiatu com'era(si sgrezza
) un carusu troppu in gamba ppiddaveru, ormai u ficimu mmastardiri abbestia, fu u spettacolo sentiricci fari UUUUUUUUUUOOOOOOOOOO'
Bravu mo frateeee e pensare ke nn eri tanto convinto a venire...P.S. Taddari ancora na cuzzata
Traduzione (ma solo x questa volta
)Un piccolo uomo
, secondo lui doveva farci una sorpresa, ma io dicendolo a tutti ke sarebbe arrivato, gli è fallita!(faccine identike) Troppo simpatico quando si alzava x salutare e x farsi le foto cn alcuni di noi,preso dall'euforia si è fatto immortalare anke cn il cameriere(skerzo), davvero un ragazzo troppo in gamba, ormai lo abbiamo xso abbestia, spettacolare la sua xformance urlatrice all'insegna di: UUUUUUUUUUOOOOOOOOOO'
il P.S. è capibile già così comè
rctuning un "carusu" molto simpatico (pari un volto conosciuto), complimenti x l'allegra famigliola (so figghiu si fici stari na pezza e so mugghieri su ca**iò abbestia [a so maritu]
):wink:
Siciliano/lombardo nu mangiammu abbestia appena rrivau a COCACOLA, un carusu ke sta allo sgrezzo abbestia, miskinu unnè curpanza so, si va cerca, ll'avi do DNA và
P.S. L'euro spariggiu è opera so ca si pigghiò a birra,va ccatta na cascia i cocacoli ora!!!
Francesco ed Antonio foru di parola (nn cm qlcn
) e sn passati a salutarci, bravi! gente seria và
X il resto grandissime conferme come sempre, tutti mo fratiiii e mo soriii siti
cosa aggiungere di +... ha già detto tutto benissimo mo soro ryoga
Peccato x gli assenti (a parte didi
si sgrezza mo sorooo a prox cala in anticipo!!!
)un si caliano i meeting(Fly e krili megghiu ca un vi faciti viriri in giru, su cuzzati
) (giustificati in parte gianni, angela e sara, xò comu dissi mo fr@t@@@@ enzo, putivuvu passari)
Ahhhh mi scuiddava a mo frateee origginale, gaelicu abbestia puru iddu anke se di mia ci pigghiò picca e nenti(na cosa bona và
)